preload

Meest gestelde vragen

Wanneer kan ik de winkels van Bruynzeel Keukens weer bezoeken? 

Je bent van harte welkom in één van onze winkels voor een ontwerpafspraak, vrijblijvende offerte of een rondje inspiratie. Om je winkelbezoek zo veilig en verantwoord mogelijk te laten verlopen, vragen we je om de Covid-19 maatregelen na te leven. Onze winkels zijn erg ruim en we werken onder meer met mondkapjes en spatschermen. Omdat we een maximaal aantal bezoekers per vierkante meter aanhouden, kan het zo zijn dat je misschien even moet wachten. We willen je alvast bedanken voor je begrip in deze situatie en maken uitgebreid tijd om te luisteren naar jouw wensen en je te helpen in de zoektocht naar een keuken die helemaal past bij jou. 

Ik heb een afspraak in de winkel, hoe nu verder? 

Wanneer jouw afspraak in de winkel is bevestigd, vragen we je de basisregels na te leven. Dit houdt in dat: 

  • Er tijdens een winkelbezoek 1,5 meter afstand moet worden gehouden;
  • Handen worden ontsmet bij binnenkomst van de winkel; 
  • Tijdens het voortbewegen in de winkel mondkapjes worden gedragen; 
  • Er gebruik wordt gemaakt van plexiglasschermen op de werkplekken waar het adviesgesprek plaatsvindt; 
  • We je verzoeken om de afspraak te annuleren wanneer er sprake is van (milde) klachten. Blijf in dat geval thuis en laat jezelf testen op Covid-19;
  • Kom niet met meer personen naar de afspraak dan vooraf is afgesproken. Dit in verband met het maximum aantal bezoekers dat gelijktijdig in de winkel aanwezig mag zijn. 

We bedanken je voor je begrip voor deze maatregelen. 

 

Hoe ziet een online adviesafspraak eruit? 

Je maakt op digitale wijze kennis met de aankoopadviseur van Bruynzeel Keukens. Samen bespreken we jouw wensen:

Kennismaken: Waarom ben je op zoek naar een nieuwe keuken? Welke stijlen spreken je aan? Wat vind je belangrijk tijdens het werken in de keuken? Hoe ziet je levenssituatie eruit en hoe kunnen we jouw keuken hier zo goed mogelijk op aanpassen?  

Inspiratie: Op basis van jouw wensen kijken we samen naar beschikbare kleuren en materialen. 

Informatie: Op basis van jouw wensen informeren we je over de keukenopstelling die het beste past bij jouw beschikbare keukenruimte en leefsituatie. Ook gaan we dieper in op de mogelijkheden die je hebt op het gebied van kastinrichting en beschikbare apparatuur, passend bij jouw wensen.  

Vervolgstappen: We sluiten het gesprek af en kijken samen naar eventuele vervolgstappen: zoals het verder uitwerken van een 3D keukenontwerp en prijsberekening of bijvoorbeeld een toekomstig bezoek aan de winkel om materialen in het echt te komen bekijken.  

Elk advies is persoonlijk en op maat. De tijdsduur is afhankelijk van jouw wensen. We nemen graag uitgebreid de tijd voor je. Afhankelijk van jouw verwachtingen van het gesprek en specifieke wensen, plannen we tijd en ruimte in de agenda’s van onze beschikbare aankoopadviseurs. Gemiddeld gaan we voor een online kennismakingsafspraak uit van 1 uur.   

Meer informatie is te vinden op: www.bruynzeelkeukens.nl/online-advies-blog

Ik heb een keuken gekocht bij Bruynzeel Keukens, komt de inmeter nog wel inmeten? 

Afspraken voor het inmeten van de keuken, gaan door. Wel treffen we maatregelen om het inmeten volgens de huidige richtlijnen te laten verlopen. Meer informatie over deze maatregelen vind je op: www.bruynzeelkeukens.nl/covid19-service

Ik heb een keuken gekocht bij Bruynzeel Keukens, maar wil nog keuzes wijzigen. Is dit mogelijk? 

We vragen je contact op te nemen met de winkel waar je jouw keuken hebt gekocht. Dit kan telefonisch, per e-mail of met behulp van een online advies. Onze aankoopadviseurs luisteren naar jouw specifieke wensen en kijken op welke wijze ze jou hierbij, binnen de huidige maatregelen, kunnen helpen. Samen komen we tot een passende oplossing, zodat je ook in de huidige ongebruikelijke situatie, tot een keuken komt die helemaal past bij jou. 

Ik heb een keuken gekocht bij Bruynzeel Keukens, wordt deze nog wel geleverd? 

Leveringen en montage van gekochte keukens gaan door. Wel treffen we maatregelen om deze werkzaamheden volgens de huidige richtlijnen te laten verlopen. Meer informatie over de levering en/of montage van keukens vind je op: www.bruynzeelkeukens.nl/covid19-levering-montage

Gaat de service aan mijn keuken nog door? 

Servicewerkzaamheden aan de keuken gaan door. Wel treffen we extra maatregelen om deze werkzaamheden volgens de huidige richtlijnen te laten verlopen. Meer informatie lees je op:  www.bruynzeelkeukens.nl/covid19-service

Ik heb een keuken gekocht bij Bruynzeel, deze is inmiddels ingemeten, maar ik heb nog wijzigingen.

We vragen je contact op te nemen met de winkel waar je jouw keuken hebt gekocht. Samen met de betreffende aankoopadviseur kijken we welke wijzigingen je nog wilt doorvoeren en gaan we hierover met je in gesprek. Dit is goed mogelijk met behulp van een online adviesafspraak. 
Afhankelijk van de wijzigingen die je wilt doorvoeren, bespreken we samen de vervolgstappen. 

Hoe zit het nu met de levertijd van mijn keuken? Schuift deze door als ik het nazorggesprek fysiek in de winkel wil doen in plaats van een videocall?

We vinden het belangrijk dat jouw nieuwe keuken helemaal past bij jouw wensen. In het nazorggesprek nemen we het keukenontwerp samen goed door en kunnen eventuele wijzigingen worden aangebracht. Ook kan het zijn dat er tijdens het inmeten zaken zijn gesignaleerd die belangrijk zijn voor het uiteindelijke ontwerp. We willen dit altijd eerst persoonlijk met je bespreken, voordat we de keuken bestellen. De ervaring van de afgelopen periode leert dat dit goed mogelijk is met behulp van een online adviesafspraak. 

Je bent natuurlijk ook van harte welkom in één van onze winkels voor een ontwerpafspraak, vrijblijvende offerte of een rondje inspiratie. Om je winkelbezoek zo veilig en verantwoord mogelijk te laten verlopen, vragen we je om de Covid-19 maatregelen na te leven. Onze winkels zijn erg ruim en we werken onder meer met mondkapjes en spatschermen. Omdat we een maximaal aantal bezoekers per vierkante meter aanhouden, kan het zo zijn dat je misschien even moet wachten. We willen je alvast bedanken voor je begrip in deze situatie en maken uitgebreid tijd om te luisteren naar jouw wensen en je te helpen in de zoektocht naar een keuken die helemaal past bij jou. 

Kan ik stalen komen ophalen/laten thuisbezorgen? 

Om reisbewegingen zoveel mogelijk te beperken én om tijdens online adviesafspraken zoveel mogelijk kleuren en materialen te kunnen tonen, is het op dit moment niet mogelijk om kleurstalen op te halen of thuis te laten bezorgen. Onze aankoopadviseurs helpen je graag zo goed mogelijk, bijvoorbeeld door foto’s of video’s met je te delen. Vanaf 28 april is het in de winkel wel weer mogelijk om onze materialen in het echt te bekijken en ervaren.  

Ik heb een keuken nodig voor mijn nieuwbouwwoning, Bruynzeel is projectleverancier in het koopproject waar ik heb gekocht.

Als er nog geen afspraak gepland staat, wordt binnenkort contact met je opgenomen om een afspraak te plannen. Dit kan online of in een van onze winkels. 

Bruynzeel Keukens is er voor iedereen. Kies hieronder hoe je verder wilt gaan. Deze keuze hoef je maar één keer te maken.