Landelijke campagne 2021
Na een succesvolle TV-campagne brachten we in het laatste kwartaal van 2021 Bruynzeel Keukens nogmaals onder de aandacht bij het grote publiek. De afgelopen weken waren we te horen op de radio en te zien op TV. Ook hebben we online en in magazines geadverteerd. Het doel was merkbekenheid creëren om meer websitebezoeken en aanvragen voor het nieuwe inspiratieboek te genereren.
Van survivallen tot sterrenbezoek
Op TV waren we niet te missen; ‘Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Bruynzeel Keukens’. Zo waren we te zien tijdens goed scorende programma’s zoals Expeditie Robinson, Steenrijk/Straatarm, GTST en Rooijakkers over de vloer.
Ontspannen kiezen
Onze reclamespot was te horen op de radiozenders Sky Radio, Sublime, Slam!, Radio Veronica, Qmusic, 100% NL, Classic NL, Radio 538 en Radio 10. Na een maand hadden we al 7,5 miljoen luisteraars bereikt. Naast de reguliere radiozenders mag digitale radio niet ontbreken. Daarom waren we ook te beluisteren op Spotify. De meeste luisteraars hoorde ons tijdens de Chill playlist. Dat is pas ontspannen kiezen!
Inspiratie opdoen is voor iedereen anders
De online inzet was enorm breed. Van Facebook, Instagram, YouTube en Pinterest tot advertenties op on demand TV, Google en Bing. Waar en wanneer je maar wilt keukeninspiratie opdoen? Dat kan met onze online mogelijkheden!