COVID-19 Binnen Bruynzeel Keukens nemen we de huidige situatie rondom het COVID-19 virus erg serieus. We nemen dan ook geen onnodige risico’s in het contact dat we met onze klanten hebben. Graag informeren we u wat dit voor effect op de samenwerkingen en procedures.Het contact dat we met onze zakelijke klanten hebben, verloopt op dit moment zoveel mogelijk telefonisch of per e-mail. Wanneer er afspraken plaatsvinden, worden de richtlijnen van het RIVM aangehouden.De adviezen vanuit het RIVM en de overheid hebben voor ons de hoogste prioriteit. Dit kan ervoor zorgen dat het winkelbezoek van kopers wellicht iets anders verloopt dan u van ons gewend bent. Onze medewerkers zijn uitgebreid geïnformeerd over de maatregelen die we als Bruynzeel Keukens treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus en de gezondheid van onze bezoekers en medewerkers in de winkel staat dan ook voorop! Meer informatie en de specifieke maatregelen die we treffen in de winkel, leest u op: www.bruynzeelkeukens.nl/covid19-winkels Het is ons streven de afgesproken planning en deadlines te blijven volgen. Echter staat in deze ongebruikelijke situatie de gezondheid van iedereen in Nederland voorop. We doen er alles aan de kopers van het project te blijven ontvangen in onze winkels, maar willen hen wel vragen om bij (lichte) symptomen die overeenkomen met het COVID-19 virus de afspraak te verzetten tot na 6 april 2020. Dit kan door contact op te nemen met: klantcontact@bruynzeelkeukens.nl of te bellen naar: 0164 285 457. Zij zijn te bereiken tussen 09.00 uur en 17.00 uur.Meer informatie en de specifieke maatregelen die we treffen op heb het gebied van levering en montage, leest u op: www.bruynzeelkeukens.nl/covid19-levering-montage