preload

COVID-19 virus: De levering en montage van jouw keuken

Binnen Bruynzeel Keukens nemen we de huidige situatie rondom het COVID-19 virus erg serieus. We nemen dan ook geen onnodige risico’s in het contact dat we met onze klanten hebben. Graag informeren we je wat dit voor effect heeft op de levering en montage van jouw nieuwe Bruynzeel keuken. 

Levering van de keuken volgens afgesproken leverweek

We begrijpen dat je er naar uit kijkt om snel aan de slag te gaan in jouw nieuwe keuken. We kunnen je dan ook melden dat de levering en montage van de keuken plaatsvindt op de afgesproken datum.

Wat kun je van ons verwachten tijdens de levering? 

  • Ons transportbedrijf komt de keukenkasten en apparatuur op de afgesproken datum leveren. Tijdens de levering houden we hierbij de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Graag informeren we je over de maatregelen die onze transporteur treft met betrekking tot de levering van de keuken. 
  • De keuken wordt in huis geleverd, zo dicht mogelijk bij de plaats waar de keuken geplaatst wordt. Dit echter wel op een veilige en verantwoorde wijze. Onze transporteurs houden minimaal 1,5 meter afstand. We willen je vragen zelf ook rekening te houden met deze maatregel en daarom een gepaste afstand te nemen ten opzichte van onze transporteurs.
  • Levering tot aan de plek waar de keuken geplaatst moet worden, gaat het gemakkelijkste wanneer onze bezorgers een vrije doorgang door de woning hebben. Het helpt hen erg wanneer bijvoorbeeld de hal zoveel mogelijk is opgeruimd (leeghalen van de kapstok, weghalen van klein meubilair)
  • Bij aankomst houden de transporteurs een afstand van minimaal 1,5 meter. Daarnaast worden geen handen geschud. 
  • Nadat onze transporteurs zich hebben gemeld, willen we vragen om alle deuren (buiten en binnen) zoveel mogelijk zelf al open te zetten. Op deze wijze komen de transporteurs zo min mogelijk in aanraking met het deurbeslag. 
  • De transporteurs houden de situatie tijdens leveren scherp in de gaten. Uit veiligheidsoverwegingen kunnen zij vragen of je gezondheidsklachten hebt zoals koorts en/of hoesten. 
  • Mocht er twijfel ontstaan over het wel- of niet kunnen leveren van de keuken ten behoeve van de gezondheidssituatie van zowel de ontvanger van de keuken als de persoon die de keuken levert, dan wordt door de transporteur contact opgenomen met de klantenservice om verdere acties te bepalen.
  • Er wordt niet meer gevraagd om een handtekening voor ontvangst op de scanner en-of smartphone in verband met hygiëne maatregelen. In plaats daarvan vragen we om een handtekening voor ontvangst op de vervoersdocumenten. 
     

Montage van de keuken volgens afgesproken leverweek

De montage van jouw nieuwe keuken vindt plaats op de eerder afgesproken datum. Deze datum heb je ontvangen van onze afdeling montage planning of zal je op korte termijn ontvangen. Wij werken samen met externe monteurs, welke allemaal uitgebreid door ons zijn geïnformeerd over de maatregelen die we als Bruynzeel Keukens treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens de montage houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden. 

Wat als je zelf symptomen van het virus hebt of thuis in quarantaine zit? 

We willen je vragen om in dat geval zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van Bruynzeel Keukens. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering en/of montage van de nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van jouw keuken. Indien mogelijk willen we je vragen om het ordernummer bij de hand te houden wanneer je contact met ons op neemt.  

Wat als je zelf de levering en/of montage van de keuken wil uitstellen? 

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Samen kijken we naar de reden tot uitstel en de mogelijkheden die we hierin kunnen bieden. Let er wel op dat wanneer je ervoor kiest om de levering van de keuken uit te stellen, ook de montage op een ander moment moet worden ingepland. Gezien de grote vraag naar keukenmonteurs op dit moment, bestaat de mogelijkheid dat we de levering en montage van de keuken naar een moment later dit jaar moeten verschuiven. Indien mogelijk willen we je vragen om het ordernummer bij de hand te houden wanneer je contact met ons op neemt.  

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Bruynzeel Keukens.

Meer weten over het COVID-19 virus en de adviezen van het RIVM? Kijk dan op: https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19 

Welkom thuis.

Bruynzeel Keukens is er voor iedereen.
Kies hieronder hoe je verder wilt gaan.
Deze keuze hoef je maar één keer te maken.