preload

Uitkomsten NPS score

Ieder jaar nodigen wij graag onze professionele klanten uit om hun mening en tips te geven over de producten en dienstverlening van Bruynzeel Keukens. In september 2018 heeft de tweede meting plaatsgevonden. Helaas bleek het tijdstip niet helemaal ideaal gekozen, omdat nog veel klanten van hun vakantie aan het genieten waren. Volgend jaar gaan wij dit anders plannen. Wij zijn blij met de ruim 180 deelnemers die wel kans zagen om de vragenlijst in te vullen. Wij willen alle deelnemers hartelijk danken voor de moeite die zij genomen hebben om hun mening met ons te delen.

NPS


Tevredenheid is gestegen

Het aandeel zeer enthousiaste klanten is gestegen van 20% naar 26% en het overgrote deel van onze klanten (ruim 65%) is dik tevreden. Circa 9% van onze klanten hebben gevraagd om verbeteringen die variëren van de openingstijden tot scherpere controles, meer maatwerk en het verbeteren van de kwaliteit van sommige onderdelen.

Opvolging

Wij hebben de uitkomsten met alle accountmanagers besproken en gaan de tips en adviezen met een multidisciplinair team bekijken. De komende periode wordt bekeken welke verbeteringen wij kunnen oppakken. De controles verscherpen is in ieder geval een tip die wij gelijk gaan oppakken en ook de keukenconfigurator verder uitnutten stond al op onze agenda. Wij zijn naast de verbeterpunten ook erg blij met de vele complimenten die wij gekregen hebben en hebben deze ook breed met de organisatie gedeeld. Ook in 2019 zetten alle medewerkers van Bruynzeel Keukens zich weer vol enthousiasme in voor een optimale service aan onze klanten. Wij hopen dat u ook volgend jaar uw bevindingen weer met ons wilt delen.

Bruynzeel Keukens
Hoofdkantoor

Drebbelstraat 7 , 4622 RCBergen op Zoom

0164 - 28 50 00

×