Levering & Aftersales

Hoe je de keuken geleverd wil hebben, is aan jou. Wij bieden je de keuze om alles los of op pallets te leveren. Dat kan op een vaste dag of desgewenst een losse werkdag (t/m zaterdag). De levering vindt volgens alle veiligheidseisen plaats. We plaatsen pionnen bij een open laadklep en onze chauffeurs dragen reflecterende kleding, veiligheidsschoenen en een bouwhelm wanneer zij op bouwplaatsen aanwezig zijn. 

Een keuken in acht dagen!Logo 8 dagen nieuw

Speciaal voor verhuurders hebben wij Mutatie 8 in het leven geroepen. Wij zijn hiermee uniek in de sector! Voorheen hanteerden wij Mutatie 10, deze werkwijze hebben wij verder verbeterd en kunnen nu levering in 8 dagen garanderen. 

Met Mutatie 8 garanderen we dat wij in 8 dagen, zonder meerkosten, een complete keuken  leveren inclusief Bruynzeel Solid 10 (Green), RVS-blad, Bruynzeel Solid Aqua kraan en projectapparatuur. Met deze extreem korte levertijd zorgen we dat bij eventuele leegstand van de huurwoning bij mutatie, de levertijd van de keuken zo kort mogelijk is. Via het e-mailadres mutatie@bruynzeelkeukens.nl geef je eenvoudig je bestelling door. Ook kun je contact opnemen met je accountmanager voor vragen.

Vind je accountmanager

Administratie tools

Omdat we begrijpen dat de administratie niet vanzelf gedaan wordt, hebben we ook hier onze diensten in uitgebreid zodat je keuze hebt. Zo kun je aangeven of je onze bevestigingen digitaal of  per post wilt ontvangen. Ook de facturatie vindt naar keuze via XML, PDF of per post plaats. En -wanneer gewenst- voorzien we je zelfs van een maandelijkse digitale facturatie. Om dubbele registraties te voorkomen kunnen we in overleg ook bepaalde gegevens ten behoeve van jouw huurdersadministratie via een XML-interface versturen. Denk hierbij aan naw-gegevens van de huurders, opdrachten, werknummers, onze opleverbon(nen) alsook de status van jouw order.

Aftersales

Klantgerichtheid staat bij ons voorop. Niet voor niets heb jij één vaste accountmanager waar je met al jouw vragen terechtkunt. Mochten er zich na de levering en montage van onze keukens problemen voordoen, kun je hier zeven dagen per week melding van maken via een handig online serviceformulier. We reageren hier altijd binnen 5 dagen op. Eventuele nieuwe of vervangende materialen leveren we bovendien binnen tien werkdagen na de melding. Desgewenst kunnen we voor jouw project ook een op maat gemaakt service- en garantieformulier maken waarbij huurders, direct bij ons, eventuele schade en defecten kunnen melden. 

Meer over service & garantie

Voor particulieren Bruynzeel Keukens voor de particuliere markt Voor de zakelijke markt Bruynzeel Keukens voor de zakelijke markt

Welkom thuis.

Bruynzeel Keukens is er voor iedereen.
Kies hieronder hoe je verder wilt gaan.
Deze keuze hoef je maar één keer te maken.

Heeft u een vraag?