preload

COVID-19 virus: Situatie met betrekking tot service aan jouw keuken

Binnen Bruynzeel Keukens nemen we de huidige situatie rondom het COVID-19 virus erg serieus. We nemen dan ook geen onnodige risico’s in het contact dat we met onze klanten hebben. Graag informeren we je wat dit voor effect heeft op de openstaande service aan jouw Bruynzeel keuken. 


Service aan de keuken op de afgesproken datum 

De service aan jouw keuken vindt plaats op de eerder afgesproken datum. Onze servicemonteurs zijn uitgebreid door ons geïnformeerd over de maatregelen die we als Bruynzeel Keukens treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens het onderhoud aan de keuken houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden. 

Daarnaast zal onze monteur de situatie tijdens het bezoek scherp in de gaten houden. Mocht er twijfel ontstaan over het wel- of niet kunnen uitvoeren van de service ten behoeve van de gezondheidssituatie van zowel degene die de keuken ontvangt als de persoon die de service komt verlenen, dan wordt door de monteur contact opgenomen met de klantenservice om verdere acties te bepalen.

Hoe ziet het servicebezoek met aangepaste maatregelen eruit? 

1: De servicemonteur belt zoals gebruikelijk om aan te geven dat hij er bijna is. Hij zal je in dit telefoongesprek vragen of je op de hoogte bent van de extra maatregelen die Bruynzeel Keukens in de huidige situatie treft.

2: De servicemonteur checkt in hetzelfde telefoongesprek of je het zelf ziet zitten om de service door te laten gaan en of een van je huisgenoten of jijzelf geen symptomen hebt die overeenkomen met het COVID-19 virus. 

3: De servicemonteur zorgt dat hij voor het servicebezoek zijn handen heeft ontsmet. (Dit kan mogelijk ook na binnenkomst zijn door de handen te wassen met handzeep en water in de keuken)

4: De servicemonteur belt aan en zet een stap van 1,5 meter terug, totdat de deur wordt geopend. Hij zal nogmaals vragen of het akkoord is om service aan de keuken uit te voeren en maakt hierbij zelf ook een inschatting of hij dit verantwoord vindt. 

5: Bij binnenkomst worden geen handen geschud en houdt de servicemonteur een gepaste afstand. 

6: Het aantal bewoners dat aanwezig is in de ruimte waar de monteur zijn werk uitvoert, is beperkt tot maximaal 2 personen waarbij we altijd minimaal 1,5 meter afstand tussen de aanwezige personen hanteren. We begrijpen dat het wellicht wat drukker is in sommige huishoudens omdat kinderen op dit moment niet naar school gaan. Echter willen we het dringende verzoek doen om deze regel na te leven en waar mogelijk tijdens het bezoek van de monteur naar een andere kamer te gaan. Dit in het belang van ieders gezondheid. 

7: Indien noodzakelijk zal de servicemonteur gedurende de werkzaamheden aan de keuken, de keukenruimte afzetten met lint. Op deze wijze wordt de 1,5 meter afstand geborgd en kunnen werkzaamheden op verantwoorde wijze worden uitgevoerd. 

8: In verband met hygiëne wordt tijdelijk niet om een handtekening gevraagd op de Ipad van de servicemonteur.  

9: Wil je de servicemonteur koffie aanbieden? Natuurlijk zijn ze hier blij mee! Koffie wordt echter wel gedronken in een zelf meegebrachte wegwerpbeker. 

10: Ook bij het verlaten van de woning schudt de servicemonteur geen handen en houdt hij een gepaste afstand van 1,5 meter.

Wat als je zelf- of een van je huisgenoten symptomen heeft van het virus of thuis in quarantaine zit?

We willen je vragen om in dat geval zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van Bruynzeel Keukens. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de service aan je keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van jouw keuken. Indien mogelijk willen we je vragen om het ordernummer bij de hand te houden wanneer je contact met ons op neemt.  


Wat als je zelf de service aan de keuken wil uitstellen? 

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Samen kijken we naar de reden tot uitstel en de mogelijkheden die we hierin kunnen bieden. Let op: gezien de grote vraag naar keukenmonteurs op dit moment, bestaat de mogelijkheid dat we de service aan de keuken naar een moment later dit jaar moeten verschuiven. Indien mogelijk willen we je vragen om het ordernummer bij de hand te houden wanneer je contact met ons op neemt.  


We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Bruynzeel Keukens. Bedankt voor je begrip in deze ongebruikelijke situatie. 

Meer weten over het COVID-19 virus en de adviezen van het RIVM?  Kijk dan op: https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19

Jij bepaalt.

Bruynzeel Keukens is er voor iedereen.
Kies hieronder hoe je verder wilt gaan.
Deze keuze hoef je maar één keer te maken.