Keuken

COVID-19 virus: Situatie met betrekking tot service aan jouw keuken

Binnen Bruynzeel Keukens nemen we de huidige situatie rondom het COVID-19 virus erg serieus. We nemen dan ook geen onnodige risico’s in het contact dat we met onze klanten hebben. Graag informeren we je wat dit voor effect heeft op de openstaande service aan jouw Bruynzeel keuken. 

Service aan de keuken op de afgesproken datum 

De service aan jouw keuken vindt plaats op de eerder afgesproken datum. Onze servicemonteurs zijn uitgebreid door ons geïnformeerd over de maatregelen die we als Bruynzeel Keukens treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens het onderhoud aan de keuken houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. 

Daarnaast zal onze monteur de situatie tijdens het bezoek scherp in de gaten houden. Mocht er twijfel ontstaan over het wel- of niet kunnen uitvoeren van de service ten behoeve van de gezondheidssituatie van zowel degene die de keuken ontvangt als de persoon die de service komt verlenen, dan wordt door de monteur contact opgenomen met de klantenservice om verdere acties te bepalen.

Hoe ziet het servicebezoek met aangepaste maatregelen eruit? 

  1. De servicemonteur houdt gedurende de serivce 1,5 meter afstand en schudt zowel bij aankomst als vetrek geen handen. 
  2. Voor het servicebezoek of na binnenkomst zorgt de monteur dat hij zijn handen heeft ontsmet. Dit kan mogelijk zijn door de handen te wassen met handzeep en water in de keuken.
  3. Het aantal bewoners dat aanwezig is in de ruimte waar de monteur zijn werk uitvoert is bij voorkeur maximaal 4 personen.
  4. In verband met hygiëne wordt tijdelijk niet om een handtekening gevraagd op de Ipad van de servicemonteur.  

Wat als je zelf- of een van je huisgenoten symptomen heeft van het virus of thuis in quarantaine zit?

We willen je vragen om in dat geval zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van Bruynzeel Keukens. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de service aan je keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van jouw keuken. Indien mogelijk willen we je vragen om het ordernummer bij de hand te houden wanneer je contact met ons op neemt.  

Wat als je zelf de service aan de keuken wil uitstellen? 

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Samen kijken we naar de reden tot uitstel en de mogelijkheden die we hierin kunnen bieden. Let op: gezien de grote vraag naar keukenmonteurs op dit moment, bestaat de mogelijkheid dat we de service aan de keuken naar een moment later dit jaar moeten verschuiven. Indien mogelijk willen we je vragen om het ordernummer bij de hand te houden wanneer je contact met ons op neemt.  

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Bruynzeel Keukens. Bedankt voor je begrip in deze ongebruikelijke situatie. 

Meer weten over het COVID-19 virus en de adviezen van het RIVM?

COVID-19 RIVM

 

Voor particulieren Bruynzeel Keukens voor de particuliere markt Voor de zakelijke markt Bruynzeel Keukens voor de zakelijke markt

Welkom thuis.

Bruynzeel Keukens is er voor iedereen.
Kies hieronder hoe je verder wilt gaan.
Deze keuze hoef je maar één keer te maken.