preload
Keuken

COVID-19 virus

Binnen Bruynzeel Keukens nemen we de huidige situatie rondom het COVID-19 virus erg serieus. We nemen dan ook geen onnodige risico’s in het contact dat we met onze klanten hebben. Graag informeren we je wat dit voor effect heeft op de verschillende momenten waarop je met ons in aanraking komt.

Het bezoek aan de winkel

Vanaf 3 maart 2021 zijn onze winkels geopend op afspraak. Deze afspraken vinden plaats conform de maatregelen vanuit de overheid. Denk hierbij onder meer aan het maximum aantal mensen dat gelijktijdig in de winkel aanwezig mag zijn. We vragen je bij interesse in een winkelafspraak om het afsprakenformulier in te vullen of om direct telefonisch contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Samen met jou kijken we naar de mogelijkheden voor een afspraak bij een winkel bij jou in de buurt. 

Tijdens een afspraak houden we de basisregels rondom Covid-19 aan. Dit houdt in dat: 

  • We minimaal 1,5 afstand van elkaar houden; 
  • We geregeld onze handen wassen en we onze klanten bij binnenkomst vragen de handen te ontsmetten; 
  • We mondkapjes dragen bij het voortbewegen in de winkel; 
  • We op de werkplekken gebruik maken van plexiglasschermen tussen de aankoopadviseurs en de klant; 
  • We thuisblijven en onszelf laten testen wanneer er sprake is van (milde) klachten. 

Bedankt voor je begrip.
Natuurlijk is het ook nog steeds mogelijk om op afstand gebruik te maken van ons online advies. Lees meer over de mogelijkheden. 
 

Meer informatie over expertadvies op afstand

Meest gestelde vragen

Online advies

Wist je dat we je ook graag verder helpen met professioneel advies wanneer je thuis zit? Zeker in de huidige situatie is het fijn dat je niet perse de deur uit hoeft om keukeninspiratie op te doen. Maak een digitale afspraak met een van onze ervaren aankoopadviseurs voor een kennismaking en eerste advies op maat. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Lees snel verder!  
 

De levering en/of montage van de keuken

De levering van jouw nieuwe keuken vindt plaats in de eerder afgesproken leverweek. Dit houdt in dat ons transportbedrijf op de afgesproken datum de keukenkasten en apparatuur komt leveren. Tijdens de levering houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

De montage van jouw nieuwe keuken vindt plaats op de eerder afgesproken datum. Deze datum heb je ontvangen van onze afdeling montage planning of zal je binnenkort nog van ons ontvangen. Wij werken samen met externe monteurs, welke allemaal uitgebreid door ons zijn geïnformeerd over de maatregelen die we als Bruynzeel Keukens treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens de montage houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van Bruynzeel Keukens over de levering van jouw nieuwe keuken. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering en/of montage van de nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van jouw keuken.

Lees hier meer over de maatregelen die we treffen rondom de levering en montage van jouw nieuwe keuken

Heb je een afspraak voor service aan jouw Bruynzeel keuken? 

De service aan jouw keuken vindt plaats op de eerder afgesproken datum. Onze servicemonteurs zijn uitgebreid door ons geïnformeerd over de maatregelen die we als Bruynzeel Keukens treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens het onderhoud aan de keuken houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van Bruynzeel Keukens over de levering van jouw nieuwe keuken. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering en/of montage van de nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van jouw keuken.

Lees hier meer over de maatregelen die we treffen rondom service aan jouw Bruynzeel keuken

Informatie voor zakelijke klanten

De levering van de keukens voor uw project vindt plaats in de eerder afgesproken leverweek. Dit houdt in dat ons transportbedrijf op de afgesproken datum de keukenkasten en apparatuur komt leveren en onze monteurs vervolgens de plaatsing van de keuken verzorgen. Tijdens de levering en montage houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Wat als de toekomstige eindgebruiker van de nieuwe keuken zelf symptomen van het virus heeft of thuis in quarantaine zit? 

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met uw contactpersoon binnen Bruynzeel Keukens. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering en/of montage van de nieuwe keuken door te laten gaan wanneer een bewoner symptomen heeft van het COVID-19 virus. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van de keuken.

Lees hier meer over de maatregelen met betrekking tot de levering en montage van projectkeukens

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Bruynzeel Keukens. 

Meer weten over het COVID-19 virus en de adviezen van het RIVM? Kijk dan op: https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19 

Jij bepaalt.

Bruynzeel Keukens is er voor iedereen.
Kies hieronder hoe je verder wilt gaan.
Deze keuze hoef je maar één keer te maken.