preload

COVID-19 virus

Binnen Bruynzeel Keukens nemen we de huidige situatie rondom het COVID-19 virus erg serieus. We nemen dan ook geen onnodige risico’s in het contact dat we met onze klanten hebben. Graag informeren we je wat dit voor effect heeft op de verschillende momenten waarop je met ons in aanraking komt.

Het bezoek aan de winkel

De adviezen vanuit het RIVM en de overheid hebben voor ons de hoogste prioriteit. In onze winkels handhaven wij het Protocol Verantwoord Winkelen dat op 25 maart 2020 door het Ministerie van Economische Zaken is gepubliceerd. Daarnaast hanteren wij aanvullende maatregelen om de veiligheid van bezoekers en collega’s te waarborgen. Onze medewerkers zijn uitgebreid geïnformeerd over de maatregelen die we als Bruynzeel Keukens treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. De gezondheid van onze bezoekers en medewerkers staat dan ook voorop! 

Lees hier meer over de maatregelen in onze winkels

Vind de actuele openingstijden van een winkel bij jou in de buurt

De levering en/of montage van de keuken

De levering van jouw nieuwe keuken vindt plaats in de eerder afgesproken leverweek. Dit houdt in dat ons transportbedrijf op de afgesproken datum de keukenkasten en apparatuur komt leveren. Tijdens de levering houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

De montage van jouw nieuwe keuken vindt plaats op de eerder afgesproken datum. Deze datum heb je ontvangen van onze afdeling montage planning of zal je binnenkort nog van ons ontvangen. Wij werken samen met externe monteurs, welke allemaal uitgebreid door ons zijn geïnformeerd over de maatregelen die we als Bruynzeel Keukens treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens de montage houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van Bruynzeel Keukens over de levering van jouw nieuwe keuken. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering en/of montage van de nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van jouw keuken.

Lees hier meer over de maatregelen die we treffen rondom de levering en montage van jouw nieuwe keuken

Heb je een afspraak voor service aan jouw Bruynzeel keuken? 

De service aan jouw keuken vindt plaats op de eerder afgesproken datum. Onze servicemonteurs zijn uitgebreid door ons geïnformeerd over de maatregelen die we als Bruynzeel Keukens treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens het onderhoud aan de keuken houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice van Bruynzeel Keukens over de levering van jouw nieuwe keuken. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering en/of montage van de nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van jouw keuken.

Lees hier meer over de maatregelen die we treffen rondom service aan jouw Bruynzeel keuken

Informatie voor zakelijke klanten

De levering van de keukens voor uw project vindt plaats in de eerder afgesproken leverweek. Dit houdt in dat ons transportbedrijf op de afgesproken datum de keukenkasten en apparatuur komt leveren en onze monteurs vervolgens de plaatsing van de keuken verzorgen. Tijdens de levering en montage houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Wat als de toekomstige eindgebruiker van de nieuwe keuken zelf symptomen van het virus heeft of thuis in quarantaine zit? 

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met uw contactpersoon binnen Bruynzeel Keukens. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering en/of montage van de nieuwe keuken door te laten gaan wanneer een bewoner symptomen heeft van het COVID-19 virus. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van de keuken.

Lees hier meer over de maatregelen met betrekking tot de levering en montage van projectkeukens

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Bruynzeel Keukens. 

Meer weten over het COVID-19 virus en de adviezen van het RIVM? Kijk dan op: https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19 

Welkom thuis.

Bruynzeel Keukens is er voor iedereen.
Kies hieronder hoe je verder wilt gaan.
Deze keuze hoef je maar één keer te maken.