Heb je een vraag? Wij willen je zo goed en snel mogelijk van dienst zijn. Extra onderdelen bestellenHeb je een Bruynzeel Keuken en wil je graag extra kasten, een werkblad en/of fronten bestellen? Kom dan langs in één van onze winkels. Losse onderdelen bestellenHeb je een Bruynzeel Keuken en wil je graag losse onderdelen/accessoires zoals een bestekindeling, legplanken of grepen bestellen? Of heb je een vraag of opmerking over je gekochte keuken? Vul dan het volgende formulier in: Service en Garantie formulier. Wil je de prijs van een keukenmeubel of blad weten?Heb je een Bruynzeel Keuken en wil je informatie omtrent de prijs van keukenmeubelen of bladen? Neem dan contact op met een verkoper in één van onze winkels. De prijzen van de keukens op de website zijn inclusief BTW. Onderdelen kraan en spoelbakWil je een onderdeel voor je kraan of een korfplug voor je spoelbak bestellen? Kijk dan eens op de webshop van Franke of Dekker Zevenhuizen. Onderhoudsset werkbladWil je een onderhoud- of schoonmaakset voor je werkblad bestellen? Kijk voor kunststof bladen op de website van Dekker. Kijk voor stenen bladen op de website van Jetstone of Kemie. Woon je in België en wil je graag een Bruynzeel Keuken?Wij nemen geen telefonische bestellingen aan. Maak daarom een afspraak met een verkoper in één van onze winkels in Nederland. Uiteraard leveren en monteren wij je nieuwe keuken wel bij je thuis in België. KlachtHeb je een klacht over de communicatie of processen, stuur dan een e-mail naar klachten@bruynzeelkeukens.nl.